Mrs Morot:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Hejsan. Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här, men när jag såg att kusin Markus är en av de som har den här sidan så måsta jag ju vara medlem!
By the way...det är sci-fi som gäller för mig. Inte skräck-sci-fi, utan helt vanlig och jordnära sci-fi )
Älskar alla dessa serier på TV som Stargate, Star Trek, 4400, Triangle m.m. Gamla klassiker som Närkontakt av tredje graden, Philadelphia experiment. Gillar starkt alla superhjältefilmer också.
Andra favoriter är välgjorda historiska filmer som följer känd historia så gott det går.
That´s ME - en filmförstörd människa som arbetat i videobutik från 14 års ålder till drygt 30. Man kanske inte ska skriva här att man är ganska less på film? Så jag flyr bort rejält när jag ska koppla av. Ända ut i universum.

Presentation:

Namn: Marija Eriksson
Ålder: 53
Ort: Knivsta
Hemsida: http://www.mariagardens.kaniner.se
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 31 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 427
Medlem sedan: 2008-11-20 22:24:24